NIJKERK - Wereldwijd worden miljoenen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Here Jezus. Zij vragen keer op keer om ons gebed. En wat een kracht heeft gebed! Daarom houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland. Dit jaar in de nacht van 31 mei op 1 juni.

Nacht van Gebed
“Onze gebeden kunnen komen waar wij niet kunnen komen. Wanneer we bidden zijn er geen grenzen, geen gevangenismuren en geen gesloten deuren” - Anne van der Bijl

Doe mee met de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk van vrijdag 31 mei op zaterdag 1 juni in de Huiskamer te Nijkerk, Oosterstraat 2a (ingang in het steegje naast Zeeman).

De Nacht begint om 20:00 uur en duurt tot ongeveer 03:00 uur. Tijdens de Nacht horen en zien we verhalen uit onder meer Noord-Korea, India, Nepal en Vietnam. Je kunt er ook voor kiezen om een deel van de Nacht mee te bidden. Schuif gerust aan! Neem voor vragen contact op met: Bas Hensen, 06 2952 8221 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

bron: www.de-ark-nijkerk.nl,

Stokje doorgeven Voor het organiseren van de Nacht van Gebed zijn we op zoek naar jonge(re) mensen die het stokje willen overnemen. Zoals Cees van Harten zondag zei: het werk dat we doen voor God is geen marathon, maar een estafette. De mensen die het op dit moment organiseren doen dit al een aantal jaren. Het zou mooi zijn dat we het stokje kunnen doorgeven, zodat dit werk kan doorgaan. Heb je interesse, kom en kijk mee tijdens de Nacht van Gebed.